Analisis Faktor - Faktor Yang Mempengaruhi Keputusan Konsumen Dalam Pembelian Jam Tangan Merk Alba Dalam Usaha Memenuhi Selera Dan Kebutuhannya

Suryadarma, Melani (1990) Analisis Faktor - Faktor Yang Mempengaruhi Keputusan Konsumen Dalam Pembelian Jam Tangan Merk Alba Dalam Usaha Memenuhi Selera Dan Kebutuhannya. [Undergraduate thesis]

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL / DOI: http://digilib.ubaya.ac.id/pustaka.php/146868
Item Type: Undergraduate thesis
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Business and Economic > Department of Management
Depositing User: Suwardi 193009
Date Deposited: 20 May 2014 03:43
Last Modified: 04 Sep 2014 07:33
URI: http://repository.ubaya.ac.id/id/eprint/14625

Actions (login required)

View Item View Item