Pentingnya Kualitas Pelayanan Jasa Sebagai Salah Satu Usaha Untuk Meningkatkan Penjualan Pada Perusahaan Angkutan Penumpang Umum P.O. Indonesia, Lasem

Atmajaya, Wenny (1992) Pentingnya Kualitas Pelayanan Jasa Sebagai Salah Satu Usaha Untuk Meningkatkan Penjualan Pada Perusahaan Angkutan Penumpang Umum P.O. Indonesia, Lasem. [Undergraduate thesis]

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: http://digilib.ubaya.ac.id/pustaka.php/146629
Item Type: Undergraduate thesis
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Business and Economic > Department of Management
Depositing User: Karyono
Date Deposited: 03 Jun 2014 04:17
Last Modified: 03 Jun 2014 04:17
URI: http://repository.ubaya.ac.id/id/eprint/15684

Actions (login required)

View Item View Item