Peranan Faktor - Faktor Internal Dan eksternal Yang Mempengaruhi Perilaku Konsumen Dalam Pembelian Produk Pembersih Dan Penyegar Wajah Oriflame Di Surabaya

Dewi, Tjokorda Ist. L.P (1994) Peranan Faktor - Faktor Internal Dan eksternal Yang Mempengaruhi Perilaku Konsumen Dalam Pembelian Produk Pembersih Dan Penyegar Wajah Oriflame Di Surabaya. [Undergraduate thesis]

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL / DOI: http://digilib.ubaya.ac.id/pustaka.php/146199
Item Type: Undergraduate thesis
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Business and Economic > Department of Management
Depositing User: Masyhur 196042
Date Deposited: 19 Jun 2014 05:36
Last Modified: 19 Jun 2014 05:36
URI: http://repository.ubaya.ac.id/id/eprint/17540

Actions (login required)

View Item View Item