Peranan Kebijakan Pengembangan Produk Sebagai Salahi Satu Usaha Untuk Meningkatkan Volume Penjualan Televisi Berwarna Merek INTEL Pada PT. Panggung Electronic Industries Di Surabaya

Parengkuan, Vera (1989) Peranan Kebijakan Pengembangan Produk Sebagai Salahi Satu Usaha Untuk Meningkatkan Volume Penjualan Televisi Berwarna Merek INTEL Pada PT. Panggung Electronic Industries Di Surabaya. [Undergraduate thesis]

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL / DOI: http://digilib.ubaya.ac.id/pustaka.php/146935
Item Type: Undergraduate thesis
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculty of Business and Economic > Department of Management
Depositing User: Eko Wahyudi 197013
Date Deposited: 30 Jun 2014 08:09
Last Modified: 30 Jun 2014 08:09
URI: http://repository.ubaya.ac.id/id/eprint/19055

Actions (login required)

View Item View Item